Subject: Toimingupiirangud
From: "Julia Saveljeva" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 25 Aug 2025 15:53:42 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Palun abi toimingupiirangute osas. Seoses õpetajate puudumisega on linnapea 
nõus töötama osalise tööajaga õpetajana koolis. KVS § 11 lg 1 p 1 kohaselt 
on ametiisikul keelatud toimingu või otsuse tegemine, kui otsus või toiming 
tehakse ametiisiku enda või temaga seotud isiku suhtes. Sama paragrahvi lg 2 
kohaselt on käesoleva paragrahvi lõikes 1 nimetatud juhul ametiisikul 
keelatud anda oma alluvale ülesandeks teha toimingut või otsust tema asemel. 
Ametiisik peab käesoleva paragrahvi lõikes 1 nimetatud asjaolust viivitamata 
teavitama oma vahetut juhti või ametiisiku ametisse nimetamise õigusega 
isikut või organit, kes teeb toimingu või otsuse ise või annab selle 
ülesande teisele ametiisikule. Kes antud juhul võib teha toimingu ehk 
sõlmida linnapeaga töölepingu? Võib-olla volikogu esimees?

Lugupidamisega

   Julia Saveljeva

   Maardu linnasekretär

   +372 6060 707

     <mailto:[email-masked]> [email-masked]

   Kallasmaa 1, Maardu 74111

   🌐  <http://www.maardu.ee/> www.maardu.ee